Güzel Sözler

Denk Sözler

Denk Sözler, Denk Yazılar.

Ne hasta bekler sabahı ne taze ölüyü mezar ne de şeytan bir günahı seni beklediğim kadar.

Öyle anlar olur ki içinde bulunduğun durumu kimseye anlatamazsın. Anlatsan da kimse anlamaz zaten.

İyi bir insan olmak karakter meselesidir. İyi bir insana denk gelmek ise tamamen nasip. Nebi Yıldız

Yolu uzun süre aşka düşmemiş bir adama denk gelirse yüreğiniz, çalkalayın, zira dibine çökmüş olabilir seven yanları.

Sadece aptalların ciddiye alındığı bir dünyada yaşıyoruz. O halde ‘beni anlamıyorlar’ diye üzülmek niye?

Ne kadar farklı olursa olsun sana ait olmayana tenezzül etme. Ve ne kadar basit olursa olsun senin olandan asla vazgeçme.

Deli kadınlar iyidir. Çünkü ne kahkahaları tutsak ne gözyaşları sınırlı ne arzuları mahpus ne öfkeleri prangalıdır.

İçin ağlasa da kim duyar seni? Kim anlar dışarıdan olup biteni? Leyla’nın yüzünü görenler bilir: Mecnun’un kalbine batan dikeni.

Kazanması yıllar süren kırılması saniye alan ve dağıldıktan sonra toparlanması için ömür gereken şeye güven denir.

Bazıları seni öyle bir şaşırtır ki değişerek mi o hale geldiklerini yoksa aslında hep mi öyle olduklarını asla anlayamazsın.

Bazı insanlar size sadık değildir size olan ihtiyaçlarına sadıktır. İhtiyaçları değiştiğinde sadakatleri de değişir.

Doğru zamanda gelen yanlış insana tanıdığın şansı yanış zamanda gelen doğru insana tanımadığın sürece üzülen hep sen olursun.

Şu an ve şimdi gerçektir canlıdır. Geçmiş canlılığını yitirenken gelecek henüz can bulmayandır. Yani bugün var yarın olmayabilir.

Allah’ınızdan bulmayın, denk düşelim!

Sakal bıyığa denk olmayınca berber ne yapsın?

Umursamaz tarafıma denk gelme. İncinirsin

Herkesin kendini bir bok zannettiği döneme denk geldik.

Ya vakti gelen değil de, denk gelen gidiyorsa?

İnsan yarası yarasına denk geleni seviyor demek ki. Ece Temelkuran

Yüreğinize, yüreğiyle denk gelen insanlara rastlasın ömrünüz.

Bekçisi olmayan geceler denk geliyor bana, çaresiz bekliyorum. Didem Mamak

Mutluluk ikram etseler, oruçlu anımıza denk gelir. Nebi Yıldız

Bir yalana denk gelmesin insan. Sonra binlerce doğruyu sorgulamak zorunda kalıyor. Kinsun

Deli tarafıma denk gelmeyin zira orada ben bile hükümsüzüm!

Ertelemek yaşamın mayasını kaçırır. Kızdıysan bağır sevindiysen söyle özlediysen arkasından koş.

Hiçbir dil özlemi taşıyacak kadar güçlü değildir. İnsan bu yüzden özledikçe sessizleşir.

Kime ne emanet ettiysek ya kırdı ya da kaybetti. Anladım ki emanete en güzel bakan ALLAH idi.

Seni bana sevdiren elbette gönlüme de bir yol çizecektir. Yani demem o ki takdiri ilahi.

Hayattaki en büyük zafer hiçbir zaman düşmemekte değil her düştüğünde ayağa kalkmakta yatar.

Ömrünüzü sustuklarınızı duyan biriyle geçirin. Konuştuklarınızı duymayan biriyle değil.

Hayatta daima gerçekleri savun! Takdir eden olmasa bile vicdanına hesap vermekten kurtulursun.

Bir kadının kaderi sevdiği adamın ihanetiyle sevmediği adamın sadakati arasında çizilir.

Neden ben insanlara güvenmemeyi öğrenip ruhumu kirleteyim. Onlar güvenilir olmayı öğrensinler.

Kim bilir. Masalınızın kahramanı başka bir hikâyenin figüranı olmaya gitmiştir belki de.

Kişi sevdiğini Allah’a emanet ederse bir daha onu görmeden ölmezmiş. Öyleyse Allah’a emanet ol.

Dışarıya yağmur yüreğime hasret fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.

Sen gidersen sesin gider kokun gider yüzün gider. Ay dolanır pusularda tenim titrer ve gecem biter.

Denizi seviyorsan dalgaları da seveceksin. Korkarak yaşarsan yalnızca hayatı seyredersin.

İnsanların gerçekten ne düşündüklerini öğrenmek için söylediklerinden çok yaptıklarına dikkat edin.

Bir yandan korkun bir yandan umudun varsa iki kanatlı olursun. Tek kanatla uçulmaz zaten.

Meşgul olduğunu söylüyorsa rahatsız etme. Kıymetli olsan zaten meşguliyetin bir parçası sen olurdun.

Kendini ne kadar büyük görürsen gör. Bende sadece gözümün gördüğü kadarsın. Ötesi yok.

Bir erkeğin yumruğundan daha serttir bir kadının son sözü. Çünkü biri dişlerini döker diğeri düşlerini.

Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. Mevlana

Yeterince acımasız insana denk gelmeyen herkes, kendini çok güçlü zanneder. Kahraman Tazeoğlu

Kafam Japon pazarı gibi her şey bir milyon.

Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim.

Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.

Bir kadını ağlattıktan sonra kendini ateşe atan tek varlık soğandır.

Erkekler sadece seks düşünürmüş, “Yok daha memeler.”

Osmanlıda kimseye borç takamıyordun mesela, sikke sikke ödüyodun.

Bazı insanlar boş daire gibi… Dayayıp döşeyesim geliyor.

Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum. Çünkü ders dikkatimi dağıtıyor.

Eğer benimle bir probleminiz varsa, bu sizin probleminizdir.

-Anne ben arkadaşlarla sahur yapmaya gidiyorum. + Bu saatte ne sahuru?

Biri de çıkıp demiyor ki: Kırmızı mercimek neden turuncu?

Metrobüste kavga edin, bağırın, çağırın her şeyi yapın ama osurmayın abi ya.

Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.

İki diş şarjım kaldı ne demek lan batarya yerine sarımsak mı takıyon telefona.

Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.

Sen bana bir adım gel, ben sana bir değil, iki değil, üç değil, tam dört kavanoz bal 100 TL.

Gizlice taksimetreye bakmaya çalışırken sol gözüm taksicinin kucağına düştü.

Emlakçı bir ev gösterdi, apartman kapısına hızlıca çıkarsan vurgun yiyorsun, bir altı mağma.

Annem sende göz var dedi. 23 yıl sonra fark etmesine çok şaşırdım gerçekten.

Vücudumuzdaki tüm organlar satılsa 42,5 milyon lira ediyormuş. Varlık içinde yokluk çekiyoruz amk.

İlk adımı kız atmaz. Trip atar, tokat atar, göbek atar ama ilk adımı atmaz olum öğrenin bunu.

Gidenin arkasından beddua etmeyin sakın. Üç küfür, bir tükür, gittiği içinde çok şükür demeniz yeterli.

Bankamatikten para çekince sayan vatandaş, para eksik çıksa ne yapacaksın çok merak ediyorum.

Sütten ağzı yanan, sütün soğumasını bekler. Olayı büyütmeye gerek yok, yoğurtla da hiçbir alakası yok.

Ayrıldığım sevgiliyi öldürmeye karar verdim. Benden sonra mutlu mesut yaşayacağına böcekler yesin.

Karar verdim 14 Şubatta bizim asansöre hediye alacağım. 10 yıldır çıkıyoruz daha birbirimiz hiç kırmadık.

Yerlere çöp atmayın yazısını okuduktan sonra çöplerini havaya atmaya başlayan arkadaşı kutluyorum.

Ateist olabilmek için kelime-i şehadeti tersten okumanız gerekiyor, öyle her isteyen dinden çıksa ohoo.

Tatlı yiyip, tatlı konuşuluyorsa; bundan sonra mantı yiyip mantıklı konuşacağız gençler anlaştık mı?

Elin oğlu uzayda yaşamı araştırıyor bizimkiler sigaranın külünü hiç dökmeden sonuna kadar içebilmenin peşinde.

Acaba “yüzmek zayıflatıyorsa, balinalar neden hala şişman?” tarzı mizah kasmıyoruz diye mi bu kadar mutsuzuz?

Az evvel pusmak suretiyle server sahibini götünden vurup öldürdüğümden mütevellit counter strike adlı oyundan atıldım.

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler hemen eksik var mı diye sayarım. Zaman kötü abi, yerde bulsan sayacaksın.

Selçuklu Devletinizi sadece 75 kuruş farkla Büyük Selçuklu olarak almak ister misiniz, yanında 8’li soğan halkası da var.

Bir şeyi çok istersen olmaz. Bir şeyi az istersen de olmaz. Bir şeyi hiç istemezsen de olmaz. Bazen olmaz yani.

Erkek ulaşamadığı kadına “telefonu duymadı galiba” der, kadın ulaşamadığı erkeğe, “aradığımı görüyor da açmıyor” pislik der.

Yer sofrası kurulduğunda ” ay ben bağdaş kuramam” diyen hatunların hepsi yoga da Van Damme gibi bacak açıyor.

Bazen çok ‘kırıcı’ olabiliyorum! Şimdi de iki tane yumurta kırıp, güzel bir omlet yapacağım. Kahvaltı yapmayanlar buyursun.

Dondurmadan bedava çıkmış erkek çekiciliği diye bir şey var mı arkadaşlar? Benim tek numaram bu. Bir umut işte.

Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır.

Ya benim olursun ya da kara toprağın!” Dediğim kız, toprak isminde esmer bi çocukla evlenmiş. Ben demiştim zaten.

Hap yazma yutamam, şuruptan midem bulanır, iğneden de korkarım. Diyen ergene “muska mı yazayım?” Diyen doktora saygılar.

Kaldırımda duran insanı korna çalarak bi yerlere götürmeye çalışan dolmuş şöföründeki azim ve kararlılık kimsede yok.

Biz ayrı dünyaların insanlarıyız dedi. Aman Allah’ım! Üzüntüden kahrolacağım. Ben iki dünya olduğunu sanan birini mi sevmişim.

Siz bu dokunmatiklerle hem hızlı hem yanlışsız nasıl yazıyorsunuz ya. Ben Türkçe başlıyorum Urduca bitiriyorum anasını satayım.

Karısının çok konuştuğundan yakınan adama sormuşlar – Eşinizle ne zaman evlendiniz? Adam cevap vermiş: Çeneler çeneler önce.

Elma dersem sev, armut dersem gel. Avokado dersem. Mal gibi bakarsın işte. Hayatında avokado mu gördün sanki Allahın fakiri.

Allah kimseyi otobüse binmeye çalışan teyzelerin önüne düşürmesin. Teyze teyze değil Osmanlı akıncısı, Fatihin fedaisi Kara Murat.

Abi çok yalnızım diyorum, tövbe de yalnızlık Allah’a mahsus diyor. İlla bir yerden yakacak, illa cehenneme gönderecek şerefsiz.

Mavi gözlü erkekler can ise, ben oyun hamuru muyum? Ben plastik miyim? Benim gözler ela, ben İsmail Türüt gömleği miyim? Neyim ben ya.

Bence kardeşler bakkala göndermek ve çeşitli ayak işlerinde kullanmak için var. Ara sıra dövüp stress atma olayı zaten bambaşka güzel.

Bazen pencereyi açıp uzaklara bakıp hayallere dalmak istiyorum, sonra karşı evdeki teyzeyi don asarken görüyorum tüm hevesim kaçıyor.

Psikoloğa gidip sorunlarım var dedim “Hangimizin sorunu yok ki, hepsi geçer” dedi gönderdi. Şimdi daha iyiyim. Profesyonel destek şart.

Etiketler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı